lunes, 29 de junio de 2009

Outro bisavó

Nesta foto de grupo vemos sentado ó meu bisavó Ricardo Davila Pérez que era irmán do pai de Jaime Davila, do pai do Pirancho e do pai de Ramón Moscarda, que me contan que fora cabo da Policía Local fai moitos anos e que xa saiu nunha foto anterior.
Esta rodeado de tres dos seus fillos, Ovidio, Ricardo (meu avó) e Dolores. Baseándome na fisonomía do meu avó, supoño que esta foto debe de ser do ano 1920.
En total o meu avó tivo unha ducia de irmáns máis, dos que só viviron oito, e por si fora pouco quedaron orfos moi cedo, xa que Elisa , que era así como se chamaba a súa nai morreu moi cedo, antes dos trinta, polo que foron medio titorados polo cura párroco de San Xoán D. Juan Parracia( xa vós puxen unha foto).
Polo que eu sei deses oito irmáns o maior era Manolo "o Coca", seguido de Jesús que emigrou a USA, Perfecto dos que xa vós amosei fotos en Cuba e que se instalou en Vigo ata a súa morte, Elisa que tamén viviu en Vigo, Antonio que sempre residiu en Ribadavia, casou con Clotilde e me deixou grandes e bós recordos en forma de días de caza, sempre acompañado do seu can "Voluntario", Dolores (sae na foto) casou con Julio Retorta e emigraron á Arxentina, Ricardo meu avó, e Ovidio o máis pequeno que seica morreu de tuberculose.

No hay comentarios:

Publicar un comentario