martes, 27 de abril de 2010

Cotolay

Antes de falar desta fermosísima foto querería deixar clara unha ou dúas cousas. A primeira é que levo bastante tempo detrás dalgunha imaxe que nos amose algo da rodaxe da pelicula Cotolay, e esta é a primeira foto que chega ás miñas mans.
A segunda é que eu, a pesares de ter tan só cinco anos cando se rodou a película, teño unha serie de imaxes e de recordos deses días metidos no meu maxín: lembro moi ben a un José Bódalo canso, sentado no portal da miña casa, ós carros de bois cangados de pedras de cartón baixando pola rúa Merelles Caula, que era onde viviamos daquela, e por último ó Miguelito, que ía de extra, vestido de época na Praza Maior.
E mirade por onde esa imaxen que eu tiña gardada na miña memoria, a de Miguel López, coa súa grande humanidade, faise agora realidade grazas ó seu irmán Manuel, que me envía esta foto.
Como vedes có grande que era o Miguel, a roupa lle queda algo escasa de mangas, pero mirade que cara de bó rapaz pon, mentres se deixa cepillar a capa, ó lado dun muro de trampa.




Miguel López de extra para Cotolay en Ribadavia 1965

No hay comentarios:

Publicar un comentario