viernes, 4 de marzo de 2011

As inxeccións

Si hai algo aínda que non soporto á miña idade é que me poñan unha inxección. Co paso dos anos a lóxica fai que un amaine, e aínda que saibas que é mellor o remedio que a enfermidade, cando chega o momento decisivo do pinchazo non as teño nunca todas conmigo. Empezan as suores frías, as contraccións dos músculos,  e ata ás veces chegan os mareos.
Como non son experto nestas cuestións, non vos sei explicar si este trance é algo natural ou propio dalgunhas persoas, ou froito do  rexeite, ou do bloqueo que o cerebro vai creando co paso dos anos ante tamaña agresión ó corpo. No meu caso, eu sempre lle botei a culpa  ás multiples inxeccións e vacinas que nos puñan día si e día non naquel vello dispensario de Previsión que había na Praza Maior.
Podédelo crer, de cativo, alí, me puxeron centos de vacinas. Non me lembro ben, pero tocaba  unha cada dous días, e  ían aumentando a dose de medio en medio centímetro cúbico ata rematar o tratamento. E volta a empezar. E así inverno tras inverno.
Algún de vós pensará que non estou ben da cabeza. ¿Que terá que ver  todo isto, con  unha foto da Feira do Viño?.
Pois que nesta foto, xusto á dereita desa columna central, está "Tucho" Padrón, que exerceu de practicante na nosa vila durante moitísimos anos.
Con el a cousa era ben distinta. Como excelente profesional, e aínda mellor persoa, cando chegaba, te tranquilizaba, nunca tiña presa, e te ía metendo a mediciña lentamente para que non te doera, sen esa leria de primeiro te clavo a agulla, e  un rato despois atornillo a xiringa. Cousa que  facían  outros, e que a min me desesperaba.
Con el os pinchazos non doían tanto, a excepción das inxeccións que lle chamaban do fígado, que nos sei para que raio valerían. Para elas viña aviado cunha especie de cilindro de cor verde que contiña unha xiringa un pouco máis grande do habitual. Cando cha puña, quedábache o cu amolado para un par de horas.
Penso que na foto está acompañado por un dos seus fillos. O que non sei, é cal deles. Si Antonio ou Ricardo. Tamén aparece na foto o Gobernador e máis xente da vila que seguro que vós coñeceredes.

1 comentario:

  1. Las dos señoritas de la foto son Serapia Soto Lorenzo, hermana de Braulio, Filiberto, Eloy etc.y Libia Romero, hija de doña Mª Orosa y exalcaldesa de Ribadavia; el señor que está junto al gobernador y fumando es Robla imagino que entonces ocupaba el sillón de alcalde.Saludos para Julio.

    ResponderEliminar