miércoles, 6 de mayo de 2009

Rondalla do Frente de Juventudes

Esta foto que calculo que é da década dos sesenta é unha mostra máis da cultura musical que sempre tivo a nosa vila. Penso que somos capaces de recoñecer a moitos deles, hoxe deben de andar todos ou polo menos a maioría polos cincoenta largos ou sesenta.
A foto pertence ó álbum familiar de Carmen Dávila, e a foto está sacada diante do Instituto.

3 comentarios:

  1. El que está justo en la puerta abierta del instituto es Chito Almuiña.

    ResponderEliminar
  2. Están también:Chucho Pousa, Toto "el Mañico", Paulinito Escudero, Manolo del bar Odilo, y José Luis Pousa de José Luis "Deportes".Saludos para Julio.

    ResponderEliminar
  3. La foto es de 1960. El señor que se ve en tercer plano arriba a la izquierda, es un profesor de química D. Fabio Puga.
    Lo tunos son: Leandro y Camilo "Suelas" de arriba abajo en la 1º fila. Alfonso, Serafin Giraldez y Joaquín, en la 2º fila. Paulino Escudero y Jose Luís Pousa en la 3º. Chito Almuiña y ??? , en la 4º. Daniel Peña y Eduardo Rodríguez, en la 5º. El que está de perfil en la 6º fila no se identifica bien, debajo, rubio y con los brazos extendidos en Francisco Fernández Fernández "del Cine Rio". En la 7ª fila esta Manuel Rodríguez Villar y abajo Camilo. en la 8ª es Ito Valeiras, y por último está Chucho Pousa y "El Mañico". El abanderado es Edmundo Araujo Gandara.

    ResponderEliminar