jueves, 14 de enero de 2010

Un lunch na Peña

Supoño que esta foto se sacaría nos anos cincuenta na Peña, e non sei a ciencia certa o que se celebraba, pero polo que se ve, había moita animación e bebida derriba da mesa. Alguén me comentou se podería ser unha "cena americana"daquelas que se facían nesa sociedade, pero eu inclínome máis por un "lunch" privado, xa que é de día, e moita comida non hai.
En primeiro plano pola esquerda aparece un rapaz, que según me contan é o fillo de Amaro, o médico de Melón, despois esta Lois, o do Xulgado, a continuación aparece o fillo do Alfonso o do bar que había ó lado do paso a nivel. Detrás á esquerda está Juan Bande, e á dereita o meu tío Laureano Freijido. Os dous que levan sombreiro e servilletas atadas ó pescozo son Javier Meruéndano e Manolo Padrón, e non me extrañaría por eses detalles que fosen os homenaxeados. A continuación Carlos Padrón que leva gafas, Carmelo que tamén traballaba no Xulgado, e por último este rapaz que esta cortado en primeiro plano á dereita que é Manolito Castro.


No hay comentarios:

Publicar un comentario