sábado, 22 de mayo de 2010

Na ponte de ferro

Seguro que moitos de vos non sabedes quen é este xoven que posa desta forma tan atrevida na ponte de ferro da vila. Senón fose porque á súa filla Carmela me conta que ese é o seu pai Fidel Dávila, eu non o crería. A foto segundo me conta ela é anterior ó ano 1935, xa que nesa data foise para Buenos Aires.

Eu de rapaz farteime de cruzar esta ponte, tal como comentei nalgunha entrada anterior, e por iso hai unha cousa que me chama moito a atención, y é que nos meus tempos só había unha pasarela de madeira formada por catro uo cinco tablóns, na parte que dá ó matadeiro, é dicir no lado que dá á vila, mentres que nesta foto Fidel está subido a outra pasarela, tamén de madeira, na parte da Foz.

¿Había duas pasarelas para peóns, ou só había unha, e logo, có paso do tempo cambiouse de lado?

Outra das cousas que xa non lembro e que me gustaría poder transcribir aquí, é o que pon na placa que hai na ponte, e que se ve na foto, pero penso que vai a ser difícil xa que está prohibida a circulación peonil pola ponte, e o acceso a ela está pechado por un valado.


No hay comentarios:

Publicar un comentario