viernes, 28 de febrero de 2014

O entroido de 1957 en "La Peña"

Como comenza o entroido, e Ribadavia dende moi antigo, celebra por todo o alto esta festa; hoxe poñemos grazas á colaboración de Benito Amil, este folleto anunciador dos festexos que a desaparecida sociedade "La Peña" tiña programadas para o Carnaval do ano 1957.
Na portada pon, como podedes ver, "Aniversario de su fundación". O que pasa, é que eu, aínda que tratei de indagar un pouco, non fun quen de saber en que ano se fundou a sociedade. O que si sei é que tanto a Peña como o Club Artístico, eran as protagonistas, e o eixo vertebrador destas festas na vila, xa que daquela non había a moda das comparsas, que tanto se estilan na actualidade. Mirade o poder de convocatoria que tiñan, que  incluso había "Cena Americana" antes do baile.
Para non cansarvos moito, simplemente vos direi que fai uns días estiven no interiordo local que ocupaba a desaparecida sociedade, e que na actualidade alberga un taller escola de pintura. Eu ben recordo asitir a algún baile de disfraces, cando aínda era cativo, pero o que non me imaxinaba era  a pouca superficie da súa planta. No meu maxín era moito máis grande, moito máis.
Será o paso do tempo... Ou medrei eu, ou minguou o local.



1 comentario: