lunes, 12 de julio de 2010

Orquesta Nuevos Ritmos Leiro Telf Nº 16 Orense

Este é un póster publicitario da mesma orquesta de onte, dos "Nuevos Ritmos" de Leiro. Atopeino en internet, nunha colección de cartelería galega, creada por alguén que firma baixo o alcume de "Bertez" e que os ten colgados en Flickr. Son sobre todo carteis relacionados coa provincia da Coruña, e penso que debían de ter algunha relación coa imprenta "Roel S.A." que tiña a razón social na Avda. de Finisterre nº 122 da dita cidade.
Si lle queredes botar unha ollada á súa colección, premede aquí, neste enlace.
Nesta foto que é do ano 1971 aparece Raimundo "O Peteira"situado de pé á dereita de todo, pero non o "Virulilla". Se coñecedes o nome dos outros xa sabedes o que tendes que facer.
Faime gracia o do número de teléfono, o 16 de Leiro, e isto me recorda como eran os teléfonos daquela.
Na miña casa tiñamos o aparello nunha parede e o noso número era o 223, lembro tamén que o da miña avoa era o 148, pero non podías marcar ningún díxito, xa que non tiñan nin roda de marcación nin botóns de ningún tipo. Levantabas o auricular e unha amable, cálida, e supoño que cotilla telefonista te preguntaba con quen querías falar. Si sabías o número llo dicias, e senón facías coma min, que levantaba o teléfono e directamente lle espetaba:
- "Ponme con mi abuela".
Que maleducado debía ser eu de pequeno, e vai memoria que tiña a telefonista.



1 comentario:

  1. O telefono do comercio de meu pai era o nº 20. E o da miña casa o 191, capicùa.
    un saùdo
    Pepe Lui

    ResponderEliminar