lunes, 5 de julio de 2010

A vila segundo Goyanes

Unha das teimas que teño é a de tratar de amosar as diferentes visións que de Ribadavia tiveron ou teñen os artistas plásticos que se sentiron atraidos pola beleza e polos recunchos do noso pobo. E hoxe poño esta paisaxe que é obra do pintor monfortino, aínda que vigués de adopción, Antón Goyanes, do cal podedes ver unha breve semblanza na wikipedia, premendo neste enlace.
Teño que darlle as grazas á miña irmá Chary, que me envía a foto, e ó propio Antón, por deixarnos ver esta fermosa composición, esta visión que supoño que todos vos recoñeceredes, e que a min me transmite unha grande inquedanza , debido sobre todo ó tratamento da luz e das formas.
A vila está a escuras, pero na montaña dá o sol. É un momento crítico, é un instante que se vai, un momento que fuxe, o da saída ou o da posta do sol, o do orto uo do ocaso. Ribadavia esta en penumbra no fondo do val, e vai cara a luz ou a escuridade, según se mire.

No hay comentarios:

Publicar un comentario