miércoles, 25 de noviembre de 2009

Tarde no río

Outra maravilla.¡Que imaxe!. Un pandilla de xóvenes da vila pasando a tarde no río.
Pero eu lanzo unha pregunta : ¿En que parte do río? Eu non quero aventurar ningunha opinión, eso queda nas vosas mans. O que si hai que facer notar é o baixiño que vai o río, en plena estiaxe.
A foto é propiedade de Óscar Escudero, polo que supoño que nela estará o seu pai ou polo menos algún dos seus parentes que eu non alcanzo a ver.
Eu só recoñezo a Olga Amil, a muller de Pepe Casas, que está sentada en primeiro plano cós pés e cunha man dentro da auga, a Carmucha Amil e a Olga escudero, a muller de Filiberto, xuntas como en segundo plano e a medio agachar. De homes a Eulogio Mato e a Manolito García, que son os que están en segundo plano agachados.
Do resto, espero a ver os vosos comentarios, aínda que hai algúns que saen a contraluz e vai ser moi difícil recoñecelos.
A foto en si é preciosa, a min gústame moito. A tonalidade sepia, os vestidos das mulleres, e a frescura da imaxen parece que nos trasladan a un tempo aínda máis antigo. Eu non sei en que ano estará feita, pero calculo que non me equivoco moito se a situamos na década dos 50.



2 comentarios:

  1. Yo tengo alguna foto mas de ese dia y de otras salidas como esa. Es en la zona de los caneiros/insuas en algún lugar comprendido entre la tafona y la desembocadura del Avia. Desgraciadamente ese lugar hoy está anegada por los embalses. Antes de los 70 era la zona de baño por excelencia de los ribadavienses. Los que la recuerdan dicen que era un auténtico paraiso. Un paraiso perdido.

    ResponderEliminar