viernes, 17 de julio de 2009

A Rondalla do Instituto

Como estamos no verán e moita xente está de vacacións vou a aproveitar para poñer de vez en cando fotos que supoño eu xa son ben coñecidas por todos vós. Coma esta da Rondalla do Instituto de Ribadavia onde temos como director a D. Fidel Dávila situado de pé á dereita, que como vós dixen en entradas anteriores, non podía faltar, xa que era o gran impulsor da meirande parte destas iniciativas musicais.
Entre outros tamén recoñezo a Manolo o tío do Viñas, ó Chuco, a Paulino veciño de meu na vila e cunha faciana moi sonrinte, e a Julio Puentes, "O Ruso" que anos máis tarde formaría o conxunto musical "Os Cisnes" xunto con Venancio, Tati, Pascual, Manel e os desaparecidos Alemán e Muito.
A foto debe de ser dos anos sesenta e como podedes ver está sacada no salón de actos do Instituto.

2 comentarios:

  1. A la derecha de Fidel, el 2º, Chito Almuina.

    ResponderEliminar
  2. Estimada marias.galicia: Siento decirte que Julio Puentes "O Ruso", no aparece por ningun lado en esta fotografía. Es más, Julio, en el año de esta foto (1961), tenía 3 años y no estaba para sostener ninguna bandurria.
    El 1º por la izq. (Debajo de la foto de Franco), es Miguel Davila, el 3º es Serafin Giraldez Araujo (Tu lo conoceras como el padre de Nolo), el siguiente es efectivamente Manuel Rodríguez Villar (Tio de Viñas), el 5º Eleuterio Canitrot (Lilo) y a continuación esta Daniel Peña, el 7º es Alfonso el 8º Chito Almuiña y el 9º Chucho Pousa. En la fila central, el 1º por la izq. es Alejandro Alvarez-Valeiras Cabo (Ito), el 2º Paulino Escudero, el 4º Camilo. Abajo el 1º es Joaquin, el 4º es Eduardo Rodriguez, el 6º Es "El Mañico" y el 7º es Sindo Modroño, y de pie esta Fidal Dávila Sánchez.

    ResponderEliminar