Hoxe poño dúas fotos dun accidente que ocurriu en Barcia no ano 32. Aínda que seguro que algún de vós xa as tiña visto penso que merece a pena velas de novo, xa que as acompaño da transcripción literal da noticia que dá do suceso o xornal " El Compostelano", e que aporta moita información que ata agora descoñeciamos, como a data exacta e os nomes dos falecidos.
Unha das fotos saqueina do libro RIBADAVIA editado por a Ed. Ir Indo, que a sitúa erroneamente no ano 20, e a outra do Museo Etnolóxico da nosa vila, a quen teño que dar dende aquí as máis expresivas grazas, especialmente a D. César Llana pola súa paciencia e amabilidade.
Na información que me deu o Museo sobre a foto dí que o camión era da marca " Saurer " e tiña a matrícula OR-333. Na foto aparece D. Victorino Adán Alonso que era daquela o Alguacil do Xulgado de Ribadavia.
A noticia publicada no xornal "EL COMPOSTELANO" de Santiago o Sábado 8 de Febreiro de 1932 dí textualmente así:
Muertos en un vuelco Orense.-A las seis de la mañana y en un punto denominado curvas de Barcia en la carretera de Villacastin a Vigo y a cuatro kilómetros de Ribadavia, un camión de transportes de pescados que habia salido de Vigo con dirección a Madrid a las dos de la madrugada al desembocar en una de esas curvas se precipitó por un terraplén de 30 metros de altura dando la vuelta de campana quedando empotrado sobre un peñasco de gran tamaño que se hallaba en la mitad del terraplén. Ocupaban el coche Miguel Filgueira, natural de Rivadavia, de 36 años; Aquilillo Fernández González de La Cañiza, de 37; Juan Amorín da Silva de 36 de nacionalidad portuguesa y el conductor Daniel Cortés Garcia de Lugo. El camión quedó completamente destrozado y muertos sus cuatro ocupantes. Las lecheras que pasaban esta madrugada por la carretera se dieron cuenta del accidente por que el faro del coche quedó encendido. Al lugar del suceso acudió el Juzgado de Ribadavia que instruyó las primeras diligencias. También acudió el Gobernador Civil. Los muertos fueron traslados al cementerio del pueblo de Quines, Ayuntamiento de Melón donde se les practicará la autopsia. El suceso ha causado general dolor en aquellos pueblos donde las victimas eran muy conocidas. El camión era propiedad de Martín Martínez, alias el Ruso que se dedicaba a transportar pescado de Vigo a Madrid.
No hay comentarios:
Publicar un comentario