sábado, 14 de noviembre de 2009

Excursionistas

Supoño que esta imaxen e froito dunha excursión, pero como pasa sempre, recibo as fotos sen ningún tipo de información, polo que é bastante dificil de datalas, e xa non vós digo nada de ubicalas nalgún espacio concreto.
Nesta que poño hoxe podemos ver a moita xente coñecida de Ribadavia, empezando polo Venanancio, a Celeste, a Toñita coa filla da Celeste, uha filla do Sr. Buján, o Sr. Cristino e a súa muller, Rosa "A da Casula" e a súa sobriña Pilarita, un neto do Sr. Mario "O Pirillán", e moitos máis que vós, se queredes me podedes ir dicindo, a pesares do estropeadiña que está a foto.
Despois das meteduras de pata que tiven con isto das datas, o mellor e que tratedes de botar as vosas contas, e si sabedes algo concreto mo dicides.


3 comentarios:

  1. La foto me parece en la estación de Ribadavia y la tercera niña sentada en el suelo por la derecha me parece que es Benita Gómez, una de las hermanas "Palotas", madre de "las Nisas" que venden rosquillas en la calle de Santiago.Saludos.

    ResponderEliminar
  2. No puede ser esa niña la madre de las Nisas porque la foto no es demasiado antigua. Yo la situo en los años 60 y las nisas en esos años ya eran unas señoritas.
    Reconozco a Caroly Chao Cao, detrás del niño de la visera y a su padre, Camilo (mi tío)a la dcha. detrás de la señora del pañuelo blanco en la cabeza.

    ResponderEliminar
  3. Efectivamente tienes razón marias porque esta foto no es demasiado antigua pero son los duendes de la informática quienes juegan estas malas pasadas, mi comentario se refiere a la foto titulada VODA EN 1921 y me reitero en lo que pongo,pero claro está referido a dicha foto VODA EN 1921, que es en la estación de Ribadavia.

    ResponderEliminar