miércoles, 16 de junio de 2010

A familia Couto Touza

Esta foto a envía Francisco Couto Gulín, e o mellor é que deixe a explicación, tal como a redactou el para explicarma a min. Ou sexa que aquí vai:
"Aquí vai a foto de parte da familia dos meus avós paternos. Están eles e varios dos seus fillos. Esta teñoa datada, é do ano 1943. Seino por outra foto de meu pai do mismo día, que ten unha dedicatoria.
Na foto están empezando na liña superior a esquerda: Evangelina, Xoaquín, Leonisa, Paco (meu pai).Valentín (este é fillo político, é marido de miña tía Pilar)

Na liña dianteira:A primeira non seí cal é das tres tías miñas que sempre viviron na Arxentina. Tal vez Elvira ou Flora. Logo está a miña tía Pilar (o seu home Valentín, estaba detrás), meus avós: Paco Couto e Xoaquina Touza e por último meu tio Xulio, que é o pai dos meus primos, os dos transportes."

Grazas Francisco pola túa amabilidade.



No hay comentarios:

Publicar un comentario