viernes, 11 de junio de 2010

Alumnos dos H. Maristas

Non sei exactamente de onde saquei esta foto, pero penso que non a puxen aínda, en concreto é do ano 1925, e como algunhas outras está sacada na escalinata da Capela da Virxe do Portal. Por suposto que non coñezo ninguén, pero seguro que algúns dos que aparecen nesta foto serán os protagonistas dunhas homenaxes que lles fixo A.D.E.M.A.R ós irmáns Maristas que traballaron na vila. Pero ese é outro conto e o deixamos para mañán.


2 comentarios:

  1. Elsacerdote sentado en la escalinata entre los niños es d. Leandro Rodríguez Arcos, el último párroco de la Magdalena y el primero de santo Domingo cuando a principios del pasado siglo se suprimieron las antiguas cuatro parroquias.A su izquierda está Julio Lira junto con otros alumnos de los maristas como Justo Neira, hermano de Julio "el Mexicano" y que residía en Nueva York,Vidal Múgica (no recuerdo su nombre) era hermano de la esposa del médico Veleiro y Antonio Míguez padre de Toto Míguez.

    ResponderEliminar
  2. Entre los citados se encuentra el hermano Jaime(marista)Secundino Gómez Juste y alguno de los hermanos Escudero "Agapitos"

    ResponderEliminar