lunes, 18 de enero de 2010

A miña avoa e os seus irmáns

Hoxe poño esta foto familiar, que penso debe de ser das máis antigas que teño, xa que como máximo estará feita no ano 1920.
A rapaciña que vedes de pé á dereita cun lazo na cabeza é a miña avoa Isaura Pérez Araujo, a quen alcumaban " A Troita", e está acompañada por unha rapaciña que a cuidaba a ela, e ós seus irmáns, da cal non sei o seu nome, e que é a nena de máis idade da foto, sentada á esquerda, có cabelo recollido nuha coleta, e cun picariño nos seus xeonllos .
Tamén están diante dese telón pintado que aparece en moitas das fotos da nosa vila tres dos seus moitos irmáns.
Polo que eu sei Isaura, a miña avoa, era a maior, e detrás dela ían Benjamín que está na Arxentina, Emilio "O Coxo" que foi Cabaleiro Lexionario e perdeu unha perna na guerra civil, Manolo, Celsa que seica vive en Sevilla, Pepe que tamén pertenceu toda a súa vida á Lexión, e que nós deixou fai pouco en Africa, e Toñita que tamén vive na Arxentina.
Eu polo tanto, supoño que o rapaz que está de pé á esquerda debe de ser Benjamín Pérez Araujo, e o que está sentado á dereita nese caixón debería de ser Emilio "O Coxo", do que vos poñerei unha foto proximamente.
O outro, o recén nacido que está espido no colo da cuidadora podería ser entón Manuel Pérez Araujo.


2 comentarios: